Testujeme „Hovoriace pero: 500 otázok“ od Clementoniho
13.08.2019
Clementoni je rodičom dobre známy pre hračky a súpravy, ktoré učia hrou a podporujú vývoj batoľat. Tentoraz sa pozrieme na vzdelávaciu hru „Hovoriace ... čítať celé
  3. Existuje názor
13.08.2019

Existuje názor

„Glasses Spell-Mary“ je neobvyklá hra kombinujúca slovné hračky kombinovaná so značnými problémami v podobe skreslenia obrazu okuliarov. Aby to bolo ešte zaujímavejšie, máme tri okuliare pre okuliare, ktoré deformujú obraz v rôznej miere. Vydanie Goliáša by malo byť hrdé, pretože v roku 2018 hrá „Okulary Czary-Mary” otrzymała wyróżnienie w dziesiątej edycji polskiego konkursu eksperckiego „Zabawka roku”. Táto cena sa udeľuje rozumným, dômyselným a vzdelávacím hračkám na základe názorov psychológov, fyzioterapeutov a terapeutov. zmyslové. Túto súťaž organizuje Zabawkowicz.pl.

Špecifikácia hry:

• Počet hráčov: 4–16
  • Vek hráčov: 7+
  • Čas prehrávania: 20 minút
  • Typ hry: gra activizacja / kalambury
  • Vydavateľ: Goliath

Obsah balenia

Škatuľa je štandardne veľká a je vyrobená z lepenky. Výlisok alebo krabicová vložka boli vyrobené z veľmi tenkého plastu. Skladal sa tak dobre, že po prvom odstránení herných prvkov z neho ho jednoducho vzdáte a vyhodili ho fóliovým krytom z krabice. Zamerajme sa však na to, čo je vo vnútri, pretože obsah zapôsobí. Vo vnútri sa nachádza rozkladacia hracia doska, 4 farebné kúsky, okuliare s kúzlami a 3 vymeniteľné dvojice šošoviek s rôznym stupňom skreslenia obrazu, kocky, časovač, kresliaca podložka s ceruzkou, 54 kariet s 162 úlohami na kreslenie a brožúra (tiež ) pokyny k tenkej hre.

1herné prvkypokyn

Podstata hry

Pracujte ako tím, jasne nakreslite napriek deformácii obrázka a vyhrajte. Táto hra nie je jednotkový závod. Vyhrá najviac harmonický tím, ktorý dosiahol cieľovú čiaru.

Dosku umiestňujeme do stredu stola alebo podlahy. Vedľa toho, na miesto prístupné všetkým hráčom zúčastňujúcim sa na hre, sme dali okuliare s 3 sadami šošoviek, kockou a časovačom. Zamiešame karty úloh a umiestnime ich lícom nadol vedľa tabule. Po príprave prvkov hry je čas rozdeliť hráčov do tímov. Každý tím by mal pozostávať minimálne z dvoch hráčov. Vyberáme kúsky pre naše tímy a umiestnime ich na pole ŠTART. Môžete začať!

hracie karty

Priebeh hry

Hru zvyčajne začína tím, ktorého členom je najmladší hráč. Hráči v danom tíme si vyberajú spomedzi nich osobu, ktorá bude ťahať v tomto poradí. Jeden z hráčov v prvom tíme si vezme kartu zo stohu, hodí kockami a posunie pešiaka tímu o polovicu oproti kockám. Farba poľa, na ktorom sa pešiak zastaví, označuje farbu šošovky, ktorá sa má umiestniť do pohárov (zelená - najjednoduchšia úroveň, žltá - stredná úroveň, modrá - najťažšia úroveň deformácie obrazu). Hráč, ktorý remízu a kto čerpá kartu informuje ostatných hráčov z tímu o kategórii hesiel, ktoré sa objavia na karte. Skontroluje (podľa farby poľa, na ktorom stojí pešiak), aké heslo si nakreslí, a udáva časový limit uvedený pre jeho odhad. Odloží kartu tak, aby ju nikto nevidel. Počítame čas od tejto chvíle. Hráč čerpá a ostatní členovia jeho tímu uhádajú heslo. Tím uhádol slogan - tlieskajúc, pešiak zostáva na svojom mieste. Ak zlyhá, pešiak sa vráti do polohy, z ktorej sa posunul o počet stehov zvinutých na kocke. Pozor! Na palube sú špeciálne polia, ktoré vám umožňujú vybrať si akúkoľvek farbu šošoviek a sloganov z trestu, kresliť bez okuliarov alebo aby ste si kreslili druhou rukou alebo vyústili do straty frontu. Hra končí, keď jeden tím dosiahne pole META.

Nikdy som sa s takýmto konceptom hry nestretol. Neprekvapuje ma, že hra „Poháre kúzla-Mária“ bola ocenená v takej veľkej súťaži, ako je hlasovanie za „Hračku roka“. Hra rozvíja umelecké zručnosti, učí skupinovú komunikáciu, vycvičí neverbálne komunikačné zručnosti. Prekvapí dospelých, pobaví tínedžerov a pre staršie deti bude skvelou kombináciou zábavy a učenia sa v jednom. Prvky sú vylepšené. Bohužiaľ, ako som už spomenul, má tento box nevýhody. Zaujímavý návrh pre tých, ktorí už majú dostatočný štandard