24.12.2019
23.08.2019
  3. "Piggy Pop" - recenzia hry

"Piggy Pop" - recenzia hry

"

Piggy Pop” to jedna z najbardziej nietypowych gier dla dzieci dostępnych na rynku. Komu z nas przyszłoby do głowy, że głównym jej elementem może być figurka świnki w stroju kucharza? Oryginalny pomysł, który początkowo może rozśmieszyć i wydać się mało atrakcyjny, jednak już po pierwszej rozgrywce na jej punkcie oszaleje cała rodzina! Genialna dla najmłodszych graczy.

Špecifikácia hry:

• Počet hráčov: 2-8 ľudí
  • Vek hráčov: 3+
  • Čas prehrávania: 15-30 minút
  • Typ hry: arkáda
  • Vydavateľ: Goliath

1

Herné prvky

Kartónová škatuľa, v ktorej sa nachádza hra, je pomerne veľká. Preto je ťažké hovoriť o kompaktnej hre. Bez takej veľkej figúrky ošípaných by však hra stratila svoju príťažlivosť. Vo vnútri sú figúrky šéfkuchára, 16 dvojfarebných plastových hamburgerov (rozlíšených na žlté, zelené, fialové a červené), ktoré možno rozobrať na 3 prvky a znova zložiť, a drevené viacfarebné kocky.

2

Herná esencia

Prasa má hlad, takže jej musíte dať jedlo. Víťazom je ten, ktorý kŕmi ošípané do výplne (po naplnení brucha sa otvorí jej zástera). Pripravený? Na začiatok kŕmenia!

3

Umiestnite prasa do stredu stola alebo podlahy tak, aby pevne stál na zemi. Je to veľmi dôležité, pretože ak to neurobíme, nebudeme schopní stlačiť jej hlavu. Umiestnite farebné hamburgery vedľa prasiatka, aby k nim mali prístup všetci hráči. Nastavili sme poradie, v ktorom hráči hodia kockami a môžeme začať.

4

Herný tok

Prehadzovaním kockami hráč nakreslí farbu hamburgera, ktorým nakŕmi prasiatko. Potom nakreslí jeden hamburger danej farby a skontroluje na ňom číslo. Krmí ošípané hamburgerom a stlačí hlavu 1 až 4 krát podľa hodnoty uvedenej na hamburgeri. S každým lisom rastie bruško ošípaných. Ten, kto tlačí ošípanú hlavu, naplní jej brucho a zlomí opasok, ktorý drží zásteru, vyhráva!

5

Nenápadná arkádová hra, ktorú deti milujú. Rodičia sa s „prasiatkom Pop“ nemusia tešiť, ale má to fenomenálny dopad na deti. Podporuje učenie a upevňovanie vedomostí o farbách a číslach. Je to skvelé cvičenie pre malé i veľké motorické zručnosti, ktoré sa týkajú nielen rúk dieťaťa, ale aj celého tela. Prasiatko je dosť veľké a ukladanie hry do škatule je dosť ťažkopádne. Túto nepríjemnosť však kompenzuje trvanlivosť všetkých herných prvkov. Naša kópia je s nami už 3 roky. Je to hra, do ktorej sú zapojení všetci súťažiaci, pri ktorých sa nemôžete smiať. Uvoľňuje atmosféru, približuje hráčov a poskytuje veľkú dávku zábavy. Zaujímavý návrh pre predškolákov a školákov. 6