Testujeme „Hovoriace pero: 500 otázok“ od Clementoniho
13.08.2019
Clementoni je rodičom dobre známy pre hračky a súpravy, ktoré učia hrou a podporujú vývoj batoľat. Tentoraz sa pozrieme na vzdelávaciu hru „Hovoriace ... čítať celé
  3. Puzzle CzuCzu „Mapa sveta - Zvieratá“ (4+) - recenzia
13.08.2019

Puzzle CzuCzu „Mapa sveta - Zvieratá“ (4+) - recenzia

Pri hľadaní kreatívnych hračiek pre najmladších rodičov sú stále viac ochotní siahať po puzzle. A majú pravdu, pretože sú veľmi obľúbené u detí. Na začiatku dobrodružstva s touto formou zábavy sa oplatí vybrať sady pozostávajúce z niekoľkých veľkých prvkov, ktoré sa časom dostanú čoraz ťažšie. Ak umiestnenie puzzle už nie je problémom pre vaše dieťa, znamená to, že musíte dokončiť súpravu sadami s viacerými dielikmi. Dôležité je, že tieto druhy hádaniek nielen pobavia, ale majú tiež veľký vplyv na vývoj detí. CzuCzu pripravil širokú škálu hádaniek pre najmenších. Vyznačujú sa bohatými farbami a sú tiež mimoriadne trvanlivé.

Sada obsahuje nasledujúce položky:

• veľká 60-dielna skladačka,
  • obojstranný vzdelávací plagát 64 x 32 cm,
  • 21 veľkých skladacích zvierat.

1

Technické údaje:

• Výrobca: CzuCzu
  • Vek: 4 - 6 rokov
  • Úroveň obtiažnosti: stredná
  • Materiál: hrubá lepenka
  • Rozmery plagátu: 64 x 32 cm
  • Rozmery po zostavení skladačky: 64 x 32 cm
  • Rozmery balenia: 33 x 14 x 7 cm

2

Puzzle CzuCzu "Mapa sveta - Zvieratá" (4+)

Puzzle CzuCzu „Mapa świata – zwierzęta” (4+) zostały przygotowane z myślą o ciekawych świata i aktywnych czterolatkach, które już nieraz układały puzzle i wiedzą, na czym polega zabawa nimi. Ten zestaw zawiera 60 puzzli, plakat oraz 21 tekturowych kolorowych figurek zwierząt. Puzzle są sporej wielkości, kilkulatki nie będą więc miały problemu z śledzeniem fragmentów na nich umieszczonych. 3 Živočíšne figúrky, ktoré sú súčasťou súpravy, budú pravdepodobne ďalším stimulom na cestovanie s prstom po mape. Pri zostavovaní skladačky sa dieťa učí fascinujúci svet zvierat. Spoločnosť CzuCzu pozýva deti na fascinujúcu cestu po celom svete pomocou farebných hádaniek. Vzdelávací plagát zahrnutý v sérii obsahuje zaujímavé fakty o neobvyklých obyvateľoch zeme a oceánov.

Vzdelávací aspekt puzzle

Zloženie skladačky ovplyvňuje komplexný vývoj dieťaťa. Počas hry sa učí nové problémy týkajúce sa Zeme a zvierat, ktoré ju obývajú. Okrem toho trénuje vnímavosť, trpezlivosť a sústredenie. Na druhej strane porovnaním jednotlivých prvkov sa učí logickému mysleniu, rozpoznáva farby a tvary a zdokonaluje pamäť.

Pri zostavovaní hádanky dieťa cvičí:

• vnímavosť
  • sústredenie pozornosti,
  • koordinácia očí a rúk,
  • trpezlivosť
  • vizuálne vnímanie.

Stretáva zvieratá žijúce na jednotlivých kontinentoch, moriach a oceánoch a zaznamenáva ich mená. S pomocou rodičov alebo starších súrodencov sa učia mená kontinentov. 4

Hranie s hádankami rozvíja priestorovú fantáziu, zlepšuje pamäť dieťaťa a precvičuje malé motorické zručnosti. Počas aktivít týkajúcich sa stohovania a prispôsobovania jednotlivých hádaniek sa batoľa učí trpezlivosť.

Zábavné dojmy a názory na produkt

Doplnkové prvky zahrnuté v sade vo forme kartónových zvierat a plagátu boli pre nás nové. Mojemu štvorročnému sa to veľmi páčilo. Priznávam, že ide o perfektné puzzle pre deti staršie ako 4 roky. Prvým krokom pri hraní je vyriešenie hádanky a potom zhromaždenie zvierat. Neskôr ich nájdite na obrázku z puzzle a postavy postavte na správne miesto. Môžete to urobiť načas alebo hľadať zvieratá na jednotlivých kontinentoch. Je tiež vhodné povzbudiť deti, aby na základe tejto logickej sady kreslili zvieratá na karty. Je tiež vhodný čas začať hovoriť o svetových trendoch. umiestnenie zvierat vedľa rovnakej grafiky na puzzle na usporiadanom obrázku 5

Dieťa získava vedomosti rýchlejšie počas hry. Učenie sa hrou je najjednoduchší a najpríjemnejší spôsob zaznamenávania informácií pre deti. Pri zostavovaní puzzle s mapou sa deti učia, kde žijú ľadové medvede, rysy, antilopy a leopardy a kde sa stretávajú s delfínmi. A klokani naozaj žijú v Austrálii alebo prečo zamrzne krab. Použitím priloženého plagátu s informáciami o jednotlivých zvieratách sa batoľa zoznámi s bohatým svetom prírody. Kontinenty na obrázku a plagáte sú označené rôznymi farbami, nie sú však opísané. Dospelí musia preukázať svoje dieťa napríklad v Európe, Ázii alebo Austrálii.

6 Jednotlivé prvky str