24.12.2019
23.08.2019
  3. "Pytaki" - recenzia hry

"Pytaki" - recenzia hry

Poličky sa ohýbajú s farebnými, viac či menej komplikovanými hrami pre deti. Vedľa nich sú elegantné boxy s návrhmi pre dospelých. Zvyčajne však hry pre deti nemusia nutne povzbudzovať dospelých, a naopak, tie staršie sú určite pre deti príliš ťažké. Existuje návrh, ktorý má zmysel a šarm iba vtedy, keď s ním sedí celá rodina! "Pytaki”, bo o tej grze mowa, są wyjątkowe! Túto hru ste ešte nehrali!

Obsah balenia

V malom nenápadnom obale sú jednotlivé prvky hry:

• 96 okrúhlych kartónov s otázkami,
  • 2 kocky (jedna tradičná, druhá s emotikony, ktoré vyjadrujú smiech),
  • 6 kariet s popisom kockovej grafiky,
  • zápisník a ceruzka,
  • ozdobné puzdro na uloženie hry.

12

Podstata hry

Táto hra nie je o súťaži, bez ohľadu na to, kto vyhrá - tu je víťazom každý . Cieľom hry je získať z každého člena rodiny to najlepšie, rozvíjať emocionálne sebavedomie dieťaťa, ako aj trénovať trpezlivosť a komunikáciu medzi rodičmi a deťmi. Je to úplne iná hra ako iné dostupné na trhu.

"Pytaki" po otvorení škatule sú pripravené na hranie. Na spustenie hry ich nemusíte nijako pripravovať. Stačí, keď si jedna osoba prečíta pravidlá, druhá rozloží kartónové krabice s otázkami a môžete začať. 4

Tok hry

Existujú dva spôsoby, ako hrať hru, ktoré sa líšia v detailoch.

• Možnosť 1 - kreslíme dlaždice z tašky - každý hráč striedavo.
  • Možnosť 2 - na stôl umiestnime rozpery v ľubovoľnom vybranom riadku alebo tvare.

Na doske, ktorú si zariadime, pohybujeme pešiakom podľa počtu stehov vyvalených na kockách. Hráč odovzdá python, na ktorom sa zastavil, a prečíta obsah, ktorý je v ňom uvedený (otázka alebo príkaz) - tu bude potrebné pomôcť jeho rodičom. Hráč odpovedá na otázku alebo vykoná príkaz a potom odovzdá kocku ďalšiemu hráčovi. Úlohou z pythonu môže byť aj hádzanie formy emócií a vykonávanie príkazu spojeného s hádzanou grafikou. 6

Celá rodina vyhrá

V tejto jedinečnej hre nie sú žiadni víťazi ani porazení. Zábavné je to všetko o zodpovedaní otázok a postupovaní podľa pokynov z okrúhlych pythov , napríklad „Dajte pusu všetkým ostatným hráčom.“ Hra je plná emócií a pocitov, vtipných a niekedy dojímavých (najmä pre rodičov). „Pytaki“ je bezpochyby jedinečná rodinná hra, ktorá umožňuje zábavu na úplne inej úrovni.

35

„Pytaki“ nevzbudia záujem o poličku, ale táto malá skrinka skryje skvelé príležitosti na stretnutie s vašimi vlastnými deťmi a ostatnými. Hra vyzerá esteticky príjemne, nie je preťažená grafikou a farbami, pretože sa zameriava na otázky a odpovede . Vďaka priloženému notebooku si môžete všimnúť dôležitejšie odpovede, ktoré nám slúžia ako podvodníci pri zlepšovaní komunikácie s dieťaťom. Pre rodinné hry sa oplatí osloviť. Hranie hier s úsmevom na tvári je lepší spôsob, ako tráviť čas spolu, ako pozerať televíziu alebo sa uzamknúť v samostatných miestnostiach. Staráme sa o vzťahy s deťmi, najmä keď sú malé a chcú byť v našej spoločnosti.

7