24.12.2019
23.08.2019
  3. "Risk Physicist" - recenzia hry

"Risk Physicist" - recenzia hry

Existuje dôvod, prečo sú spoločenské hry veľmi populárne. Hra je ospravedlnením pre trávenie času v rodinnom kruhu alebo medzi priateľmi. Spoločná hra nie je len príležitosťou na posilnenie väzieb, ale aj skvelou zábavou. Pozrite sa na hru "

Ryzyk Fizyk” z bliska.

Photo 1 Box and game elements

Obsah balenia

Herný box je jednoducho obrovský a je vyrobený z tvrdej lepenky. Vo vnútri je: mäkká stávková podložka, opakovane použiteľné znaky, vymazateľné značky pre gumu pre 7 hráčov, 30-hodinové presýpacie hodiny, žetóny v hodnote 100 až 2 500 dolárov a až 250 otázok v rôznych oblastiach.

Photo 2 Tokens

Herná esencia

Poznáte odpoveď na svoju otázku? Ak áno, skvelé - uveďte správnu odpoveď vo forme čísla. Ak nie, nič sa nestratí - odhadnite počet alebo sa pokúste vybrať medzi odborníkmi odborníka v tejto oblasti. Víťazom je ten, kto stávkuje správnu odpoveď a zručne ju riskuje.

Fotografia 3 Doštičky a značky na mazanie

Na to, aby sme mohli hrať "Risk Physicist", nepotrebujeme veľa miesta. Je dôležité, aby hráči mali pohodlný prístup k rohoži. Na začiatku hry dostane každý hráč jednu značku na nosenie, na ktorej napíše svoje odpovede, písaciu značku a 2 plastové žetóny hráča (rovnakej farby ako znak na nosenie). Hráči si spomedzi seba vyberú bankéra a vedľa nich umiestnia žetóny. Bankár nie je vylúčený z hry a aktívne sa na ňom zúčastňuje ako jeden z hráčov. Potom si hráči vyberú spomedzi seba osobu, ktorá bude čitateľom. Čitateľ sa rovnako ako bankár aktívne zúčastňuje na hre. Berie sedem kariet s otázkami a umiestňuje ich pred seba, aby nikto (ani on) nemohol vidieť obsah otázok.

465

Priebeh hry

Základné pravidlá hry sú jednoduché a určite nikto nebude mať problémy s ich porozumením a asimiláciou, vďaka čomu ani pri hraní „Risk Physicist“ prvýkrát, nebudeme sa cítiť menej skúsení hráči. Čitateľ vezme prvú kartu a nahlas prečíta otázku. Obráti presýpacie hodiny. Do 30 sekúnd hráči napíšu svoje odpovede (vždy to budú len čísla) na taniere. Hráči kladú pokryté dlaždice na podložku. Čas vypršal. Platne invertujeme a usporiadame na rohožku podľa hodnoty, ktorá je na nich uvedená, v poradí od najmenšej po najväčšiu. Priemerná hodnota by mala byť uprostred rohože.

87

Čítačka znova otočí presýpacie hodiny. Hráči do 30 sekúnd stavia odpovede, ktoré si myslia, že sú najbližšie k správnej otázke. Po uplynutí času čitateľ prevráti kartu s otázkami a prečíta správnu odpoveď. Vyhráva sa odpoveď, ktorá je najbližšie k čítanej hodnote, ale nepresahuje ju. Každý hráč, ktorý vyhrá odpoveď, dostane od bankára dodatočný bonus 300 dolárov. Výplata závisí od vsadených žetónov. Hráčske žetóny umiestnené na stratené odpovede sa vracajú k ich vlastníkom a kartónové žetóny do banky. Pred ďalším kolom si hráči vezmú svoje dosky z rohože a vyčistia ich. Celý proces čítania otázky, písania odpovede, stávkovania a čítania správnej hodnoty je v každom kole rovnaký. Vyhráva hráč, ktorý je po siedmej otázke najbohatší. V prípade nerozhodného výsledku vyhrá mladší hráč.

Obrázok 9 Herné logo na kartách na suché utieranie

Samotná forma hry v časti „Fyzika rizika“ funguje pre väčšinu hráčov ako magnet. Špetka hazardu je niečo, čo evokuje veľa emócií a úplne vás vtiahne. Ak pridáte k tejto vysokej relativite, dynamickej hrateľnosti a vysokej úrovni rizika, dostaneme spoločenské hry s extrémne vysokými letmi. 250 otázok zaisťuje veľký počet hier bez opakujúcich sa otázok. Znaky sú pevné a ani po opakovanom použití nevykazujú zmenu farby. Značkovače sú dobrej kvality a určite ich veľa vydrží